2013. november 25.

A megadott időpontra nincs érvényes a menetrend

Egy röpke álomkép, ami a MÁV-nál nem valóság
November 25-e van, tegnap jutottam el ahhoz a ponthoz, amikor már feladtam: nem tudok Railjet-re Bécsbe jegyet venni!
 Cirka két hónapja majd 10 fős kis társaságommal együtt kitaláltuk:  egyszer biza, decemberben Bécsbe vonatozunk egy hiperszuper- amolyan nyugati színvonalú Railjettel, átlag 25 euro/kopf-ért.
Az élmény megfizethetetlenségét a MÁV biztosította!
Jól tervező sárkányos nő, begyűjti az infókat, meghirdeti, meg van a csapat és elkezdi foglalást...október 15-e táján. Lehet, hogy korai, kérem?
Lehet! A MÁv jegypénztárban (online foglalásnál) ez a válsz: a megadott időpontra nincs érvényes a menetrend .

Hopsz, sebaj!

Túlzásokba estem az előre foglalásnál.
Várunk..
Október 31-e után majd.
November 1-jén kezeimet dörzsölgetve telepedek le a gép elé, most aztán lefoglalom a 10 főre az utazást Bécsbe.  Már megnéztem milyen aktuális kiállítások lesznek érvényesek a jeles napon- azaz december 15-én. Élmény már szinte elérhető közelségben, csak ki kell nyújtanom a kezemet a billentyűzetig.
Foglalás indít.
A hibaüzenet pirosan villog: megadott időpontra nincs érvényes a menetrend .
ÓHH??!!
Dehát, én tervezek, kérem. mi lesz így?
Majd írok, a MÁV ügyfélszolgálatnak, meg az Elegem van a MÁV-ból csoportnak a facebookon.
Válasz- az ügyfélszolgálatról: várjak picit, még nincs érvényes menetrend.
No de kérem, mi folyik itt az EU országában, ahol a váci állomás felújítását is megkezdte a megtőkéstített MÁV, ahol a jól fizető turisták Bécsbe akarnak menni kemény eurós összegekért???
Telefon az ügyfélszolgálatnak, nulla eredmény. E-mailek tömkelege.Nulla eredmény.
No de van itt logika!
 Majd nov. 15-től kapható bizonyára a dec.15-i bécsi jegy.Tutira! nem adjuk fel!
Ó balga vak remények, hittem szép szavadnak...
November 15-én sem virradt rám az online felület elfogadókészen.
Beanyáztam. Sortársaim is akadtak bőven.
Nov. 20-a körül kaptam a satnya hírt: oda felé már lehet jegyet váltani, vissza még nem.
Már az autó költséget kiszámoltuk, a barátokat lelomboztam..A MÁV-ot feladtam.
Idén nem megyünk Bécsbe zsíros euroért karácsonyozni.. 
Maradok magamnak, "biztatóm valál, hittem szép szavadnak mégis megcsalál."

Én kérek elnézést Lillák, vak remények, Csokonai!
A vonat 2013-ban nem megy Bécsbe velem.
Ellenére a nem túl flancos reklámoknak, amit kb. 3 napja aktualizáltak
Tanulság: ne tervezzen előre külföldre vonatos utat karácsony körül, mert álom marad, vagy idegbajos élmény. Menjen autóval, növelje a környezeti károkat, a szénmonoxid kibocsátást! Menjen repülővel, hisz az extra drága és felesleges ilyen kis távra! Gyalog, bicajjal, hogy sportos legyen!Budapest-Bécs maratonra edzés.
De a tömegközlekedés pár száz éve kialakított környezetbarát, hely takarékos, elméletileg barátságos utazási módja kis hazánkban nem megoldás. Mert itt biza 1825-ben is 59 perc volt Bp-Vác között a menetidő és ez azóta sem változott sokat.
Hogyan is juthatnánk el a vasfüggöny mögé 2013-ban?
Hát nem railjet-tel az már tuti!
Éljen a vonat áll a MÁV!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése