2013. július 25.

Hőségriadó: áll a vonat

Nagymaros: itt vártam be az 5 perc múlva érkező vonatot
Beütött a nyár! A MÁV-nál is... Július 25-ét írunk, milyen meglepő?
Tegnapi élményeimet megosztottam ismét a MÁV ügyfélszolgálattal:

"eszrevetel@mav-start.hu" <eszrevetel@mav-start.hu>,
 MAV Informacio <informacio@mav.hu>,
 MÁV-START Call Center <mavdirekt@mav-start.hu>
date: Thu, Jul 25, 2013 at 9:32 AM
subject: hőségriadó


Tisztelt Máv,
Az elmúlt napokban az időjárás nyáriasra fordult, mint ahogyan ez elvárható is Magyarországon július közepén. Ezért a legtöbb munkaadó hamarabb engedte haza kollegáit. Így jómagam és pár száz sorstársam 15 órakor a váci állomáson vártuk a 15:02-kor beérkező vonatot. Nem érkezett meg, késett 20 percet.
A Szobról Pest felé közlekedő vonatnál is késés alakult ki, de erről nincs személyes tapasztalatom.
 Némileg zokon vettük ezt a várakozó utasokkal, hisz az ilyenkor szokásosan bemondott "elnézésüket és türelmüket kérjük" klasszikus szöveg nem talál megértő megértő táptalajra.
Úgy alakult, hogy Verőcén munkám akadt, így ott leszálltam, majd 17.35-kor odaérkező vonattal terveztem a további utamat Nagymaros felé. Sajnos a terv hamar elszállt, ugyanis 18.10 -ig a kellemesen meleg verőcei állomáson rostokoltam ismét számos utastársammal együtt.Ekkor két vonat is befutott egymás után 5 percnyi távolsággal. Nem tudom ennek milyen logikai okai voltak?
Persze tudom mi a  válaszuk, hőségriadó, nagy meleg, megértésemet kérik stb.
No de kérem a havi bérletem árából mikor kapok engedményt? Én minden hónapban megveszem, használom a szolgáltatást, de a szolgáltatásuk megbízhatatlan legyen nyár, ősz, tél, vagy tavasz, ha esik, ha fúj.
Mikor tervezik, hogy minőségi változtatást eszközölnek a személy szállításban?
Köszönettel várom szíves válaszukat!
 
Várom....várom.
Az ellenérzéseimet a Fb. listában is megosztottam: Elegem van a MÁV-ból
Felvetve a probléma gyökerét:
.....
A MÁV-nak csak négy baja van: tavasz, nyár, ősz, tél
Hozzászólás: 5. az utas

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése