2011. október 11.

Van lyuk! mégis van!!


A mai napon bankkártyával fizettem havi MÁV bérletemért Nagymaros-Visegrád állomáson.
Történelmi pillanathoz értem- úgy érzem, elérzékenyülésemet igazából nem tudtam átélni. Ugyanis a jegypénztáros kb. 8 percen keresztül adta ki a számlát és húzta le a bankkártyámat a terminálon. Nehéz szülés volt fogalmazzunk úgy.
De érzem, hogy van REMÉNY!



Több éves levelezés után Nagymaros-Visegrád állomáson bevezették a bankkártyás fizetési módot, és miután megtették még az ablakot is kivágták.
Nagy partnerem és támogatóm a Nagymarosi Önkormányzat, akik szintén hajthatatlanok voltak az eredmény elérése érdekében.

Áprilistól már elérhető volt a fizetési mód, de nem fért ki az ablakon a kis terminál. Egy apró lyuk hiányzott. Ezen lyuk megszületése hónapokat vett igénybe, no és pár kör levelet. De tudjuk minden nagy eseményért tenni kell. Tettünk. Van lyuk!

A helyzet komikuma, hogy ma kaptam választ MÁV-tól(korábbi leveleimre):

(Gy.69-18685/2011)

Köszönettel vettük Ügyfélszolgálatunk részére küldött ismételt levelét. Észrevételét illetékes munkatársaink részére megküldtük a vizsgálat lefolytatásához, azzal kapcsolatban az alábbi tájékoztatást adjuk:
Jelenleg sajnos nem lehet bakkártyával fizetni Nagymaros-Visegrád állomáson. Új pénztárablakra lenne szükség, mivel a jelenlegit nem lehet kivágni, mert szétrobban az üveg. Az új üveg beszerzése folyamatban van, a beszerelésig szíves türelmét kérjük.Megkeresését köszönjük.
Az informatika csodája, a kommunikáció forradalma után, a MÁV ügyfélszolgálat ismét lemaradt egy körrel.
Ám én boldogan fizettem ma, mert tudom nincs elérhetetlen(csak tehetetlen).
Van Lyuk!! Valaki megtette!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése