2011. október 16.

Kalandozás travel válasza: nomen est omen


Majd 30 napig tartott megírni ezt a siralmas teátrális levelet az utazási irodának. Őszintén sajnálom őket, úgy érzem nekünk kell kártérítést fizetni. ennyi baj és probléma egy időben!! Elképesztő!
Hiába egyet rontottunk el nem értettük meg a cég nevének üzenetét: Kalandozás travel, nomen est omen. Ők nem árultak zsákbamacskát. csak olvasni kell a sorok között.
Íme válaszuk:
Kérem zsebkendőt készítsenek elő.....
/megjegyzés: A levélben említett Katalin az a hölgy, aki szervezte az utat. És mint utólag világossá lett: ingyen utazott cserébe./


Higgye el, mi sajnáljuk a legjobban, hogy ez az utazás ilyen formán valósult meg. Nekünk minden általunk szervezett program és az azokon résztvevő utas fontos, hiszen olyan, mintha saját gyermekünk lenne, ennek megfelelően igyekszünk a legnagyobb körültekintéssel eljárni.


Egy olyan utazás során, ahol a szervező intézi a csoport részére az utazással kapcsolatos dolgokat, teljesen természetes, hogy vele tartjuk a kapcsolatot, rajta keresztül továbbítunk információkat. Bár az utazásra bárki jelentkezhetett volna, mivel a neten is meghirdettük, mégis csak a Katalin által összegyűjtött kis csoport alkotta az utazók közösségét. Így az Önök befizetése is rajta keresztül jutott el irodánkba.


Sajnos az minket is megrázott, mikor a partner közölte, hogy nem tudnak annak ellenére az eredeti szálláshelyen elhelyezni, hogy a szállást már tavasszal lefoglaltunk, illetve hogy már ki van fizetve. Hiába tiltakoztunk, fenyegetőztünk, csak annyit tudott mondani, hogy "... hát ez Montenegró. Meg hogy Becici közigazgatásilag Budvához tartozik, így ugyanabba a körzetbe számít, és ez is 2*-os szálloda, vagyis kategórián belül történt a csere." Egyszerűen tehetetlenek voltunk. A neten ezt a szállodát megtaláltuk az osztrák Terra utazási iroda honlapján is a kínálat között. Illetve a képek alapján nagyon szépnek tűnt a part és a környezete. Ekkor került sor arra, hogy Katalin mindenkit értesített.


Az idegenvezető eredetileg egy hölgy lett volna, akivel a programot közösen összeállítottuk. Mivel az édesapját az utazást megelőzően kórházba szállították, lemondta az utat. Nem merte itt hagyni, mert az állapota olyan volt, hogy nem lehetett biztos benne, hogy még egyszer viszontláthatja. Így kellett hirtelen egy másik idegenvezetőt keresnünk. Igen, ő valóban valamivel régebben járt Montenegróban, ezt nem is tagadja.


Természetesen egyetlen ilyen hosszú utat nem engedünk el 2 sofőr nélkül. Még amikor kint voltam az indításnál a Blaha Lujza téren, úgy volt, hogy a másik gépkocsivezető útközben száll fel. Akkor én még nem is tudhattam róla, hogy közben vakbéllel kórházba került. De addigra a busz már elindult. Egész esti próbálkozásunk után sem jártunk sikerrel, amelyik buszvezetőt elértünk, mind fuvarban volt.


A második napon még csak tetézte a dolgot, hogy a szállodában nem volt víz. Erre rákérdeztünk partnerünknél, azt a választ kaptuk, hogy nemcsak a szállodában, hanem Budva környékén akadozott azon a napon a vízellátás. Így kaptuk meg az sms-t Katalintól, aki arra kért minket, hogy intézkedjünk mindenféleképpen annak érdekében, hogy a csoport elkerüljön másik szállodába. Mivel erre csak hétfőn volt lehetőség, mi mindent elmondtunk a partnernek, amit addig hallottunk a szállodáról, míg végül estére sikerült egy másik szállodát találnia, ami 3*-os és Hercegnoviban helyezkedik el, közvetlenül a tengerparton. Az éppen megint a véletlen műve, hogy márciusban, amikor a programot összeállítottuk, éppen arra a napra terveztük a Kotori-öböl körüli kirándulást, így aznap kétszer kellett megtenni az utat.


Mivel a kapott sms elég kétségbeesett hangot tükrözött, úgy gondoltuk, hogy Beciciben egyetlen éjszakára sem szabad a csoportot tovább marasztalni, hanem az azonnali átköltözés az egyetlen megoldás - mégha nem is Budva, de magasabb kategóriájú szálloda közvetlen tengerparti fekvéssel. Az eredetileg megadott szállodában sem ígértünk wifit és tv-t a szobákban. A 2 és 3*-os szállodák besorolása szerint az alapfelszereltségébe nem tartozik bele a hűtő.


A dubrovniki kirándulás valóban szerepelt a programban - a hazafelé menő úton. Mivel azt a jelzést kaptuk, hogy egy külön napon szeretné a csoport a kirándulást megvalósítani, hogy több időt tölthessenek ott, ezért ajándékba adtuk - az előző két éjszakáért, amit Beciciben töltöttek. Ezenkívül így a csoport részére Mostart is be tudtuk iktatni.


Az idegenvezető elmondása szerint Önök jól érezték magukat, sőt még meg is köszönték neki az egész hetet.


Mivel a szállodacsere után több reklamáció nem érkezett az ügyeleti számra (amely rajta van az utazási szerződésen), illetve a helyszínen jegyzőkönyv nem készült, így mindenki által elfogadottnak tekintettük a szállodacserét. Katalintól az új szálloda elfoglalása után kaptunk egy sms-t, amelyben írja, hogy minden rendben van, mindenki jó szobát kapott. A fentiek alapján további kártérítést nem áll módunkban az Önök számára nyújtani.


Tisztelettel:

Oláh Anita, ügyvezető


ügyintéző: Platthy Nóra

Neoline Kft - Kalandozás
1088 Budapest,
Szentkirályi u. 5.
Tel.: +36-1-318-8064
Fax: +36-1-317-1056
www.kalandozas.hu


E-mail: kalandozas@t-online.hu
Ügyeleti szám: +36-30-9349-319
Engedélyszám: U-714/2006


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése