2011. szeptember 18.

T.Katalin asszony válaszolt az iroda helyett

Montenegrói utazással kapcsolatosan írtunk az utazási irodának, összefoglalva a felmerült problémákat. Tegnap este vettük észre- szombaton- hogy T.Katalin asszony az A..H szervezője kereste Kucit telefonon. Többszöri hívása után végül én vettem fel.
A hölgy kissé fura stílusban elkérte a bankszámlaszámomat és megjegyezte hogy oda kívánja átutalni a mostari parkolás díját, azaz 1 eurót.
That' funny...hmm....én is éreztem a célzatos poént.Akkor alázósba váltottunk?
Elmondta, hogy az utazási iroda átküldte neki a teljes levelet "véleményezésre".
Ekkor tájékoztatott, hogy ő 3 eurót fizetett ezért. Én már nem is merem számolni,mennyibe volt ez a mostari parkolás:)
És még jobban megkárosítsam??
Mindenesetre utána kissé fenyegetődzött stb, hogy senki nem írt az irodának az út után.

Tájékoztattam, hogy az még korántsem végleges és számomra érdektelen, hogy mások megteszik-e (gondolom az A..H a cég morálja és lehetőségei félelmet keltenek). Pláne, ha ilyen alapfokú sárkány a szervező.
Aztán megkérdezte hogy hová akarom még elküldeni ezt a levelet.
Mondám, több helyre.
Ekkor elmondta, hogy ő nem fog nekem erre a levélre válaszolni, mert nem akarja, hogy baja essék és belekeveredjen.
Nos ezen kijelentése igen elgondolkodtató.
Miért? Köze van a Kalandozás Travelhoz? Esetleg jutalékot kapott, szerződéses viszonyban vannak?
Azt hiszem ez a kérdés önkéntelenül felmerül telefonos beszélgetésünk után. Hisz szombat este nem hívogat senki munkával kapcsolatosan, pláne ha ő csak közvetítő volt, aki ártatlan áldozat volt.

Azóta kíváncsian várom T. Katalin asszony és az Neoline Utazási Iroda konzorciumától a választ.
Csoportkép 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése