2011. március 26.

MÁV levelek....


Legújabb akcióm, hogy a Nagymaros- Visegrád állomáson bankkártyával is fizetni lehessen a jegypénztárban. Már több alkalommal is érdeklődtem és biztosítottam a MÁV-ot, hogy közös a célunk. Én akár aláírás is gyűjtök, hogy megvalósulhasson. Ugyanis nonszensz egy havonta a több ezer forinttal odaszaladgálnak emberek és bérleteket vesznek 30-50 e Ft-ért. Faintos rabló egyszerűen szert tehet némi plusz bevételre.... Mindenki jól járna a bankkártyás megoldással. Csak MÁV miért nem?
Nincs pénz persze ez mindig jó kifogás...de a szolgáltatás minősége mikor kerül végre előtérbe??


Konkrétan:
Évek óta írogatok..ezek közül a legutolsó felvonásból:
(javaslom a dátumok megtekintését a gyorsaság összevetését, valamint hogy hányszor hívják fel figyelmemet a hírlevélre. Amelynek természetesen feliratkozója vagyok és még a Facebookon is lájkoltam) mert hiszek a közösségi közlekedés jobbításában!
Ím a levelek:

Első kör:
informacio@mav-start.hu,
eszrevetel@mav-start.hu
dateSun, Dec 5, 2010
subjectNagymaros bankkártyás fizetés





Tisztelt MÁV,

Évek óta némi szervezést igényel, hogy ne a nagymaros-visegrádi MÁV jegypénztárban kelljen havi felnőtt bérleteinket megváltani, több, mint 50.000 Ft értékben. Sajnos ebben a hónapban is készpénzes vásárlásra kényszerültem lakhelyemen.
Ha tudjuk, barátainkkal mindig Pesten, vagy Vácon veszünk havi bérletet bankkártyával fizetve, mert fölösleges pénzforgalomnak tartjuk, hogy kivegyünk ennyi pénzt a bankból.
Évek óta érdeklődöm, hogy mikor jut el Nagymaros-visegrádi jegypénztár arra a színvonalra hogy bankkártyával is lehessen fizetni????????????

Úgy tudom még így is elég forgalmas a jegypénztár, hogy sokan máshol váltanak havi bérletet a fenti okokból.
Ismételten érdeklődnék tisztelettel mikortól várható a bankkártyás fizetési mód bevezetése a fenti jegypénztárban?
Bizonyára többen vásárolnának itt bérletet és a jegypénztáros is nagyobb biztonságban lenne, ha nem fekszik a fiókjában több százezres forgalom...

Köszönettel várom szíves válaszukat!

Üdvözlettel:
Plentner Katalin

Válaszuk:

dateFri, Feb 25, 2011

Tisztelt Utasunk!

Rendkívül fontos számunkra minden olyan, a szolgáltatásunkkal kapcsolatos észrevétel, visszajelzés, amely utasainktól érkezik, s általa szolgáltatásunk színvonala javulhat, ezért köszönettel vettük a 2010. december 5-én érkezett megkeresését, mellyel kapcsolatban a következőkről szeretnénk tájékoztatni:

Nagyon sajnáljuk, és elnézést kérünk a jegyváltásánál tapasztalt kellemetlenség miatt. A vasúti társaság pénztáraiban hivatalos magyarországi pénznemben, készpénzben minden esetben lehet fizetni.

Afizetés megkönnyítésére és a kulturáltabb utas kiszolgálás érdekében a vasút POS terminált üzemeltet a nagyobb állomásokon bankkártyával való fizetés céljából. A gazdasági nehézségek azonban határt szabnak a bankkártya leolvasók számának. Információnk szerint Nagymaros-Visegrád állomáson az elkövetkező időszakban sajnálatosan még nem kerül sor a bankkártyás fizetés bevezetésére. Azonban a bankkártyával, hitelkártyával, vagy más pénznemben készpénzzel történő fizetést és az ilyen pénztárak listáját honlapunkon folyamatosan aktualizálva közzé tesszük. Természetes észrevételében leírtakat az arra illetékes munkatársainknak továbbítottuk.

Megkeresését köszönjük, bízunk abban, hogy a jövőben is megtiszteli Társaságunkat bizalmával, és elégedett utasaink között üdvözölhetjük.

Itt szeretnénk figyelmébe ajánlani hírlevél szolgáltatásunkat, amelynek segítségével elektronikus levél formájában személyre szabott információkat kaphat legújabb akcióinkról, menetrendi módosításainkról. Hírlevél szolgáltatásunkat a következő hivatkozásra kattintva érheti el: http://hirlevel.mav-start.hu/.

Üdvözlettel:

ügyfélszolgálati szakelőadó


MÁV-START Vasúti Személyszállító Zrt.

Válaszom erre:

dateFri, Feb 25, 2011

Tisztelt MÁV,

Köszönöm válaszlevelüket. Végig olvasva biztató bevezetésüket némi ambivalenciát éreztem mondanivalójukkal és azzal a dátummal, amikor is írtam véleményemet.Ha rendkívül fontos minden észrevétel, amely utasaiktól érkezik, akkor nem értem miért tartott 82 napig annak megválaszolása? ?

Sajnos azt kell mondanom, hogy válaszuk nem tett boldoggá, sőt némileg zavar is, hogy mostanában minden egyéb problémát a "gazdasági válsággal" magyaráznak.
A személyközlekedésnél sajnos nem 2008 óta okoz némi problémát a szolgáltatás minősége és ezt bizonyára Önök tudják a legjobban. Csupán a kommunikációval és némi ál-marketinggel próbálják ezt kompenzálni.

Hiszek a környezetvédelemben és a közösségi közlekedés fejlődésben, többek között ezért is kérdezem hogy mikor jut el 2011-ben a MÁV vállalata, hogy bankkártyával is fizethessünk a jegypénztáraikban?
Nagymaros- Visegrádon nagy forgalom van és be is tudom bizonyítani, akár aláírás gyűjtéssel, ha ezt segíti a döntéshozókat az elhatározásban. Nem hiszem hogy elfogadható a válaszuk, hiszen a bérletek egyre drágábbak és sokan vásárolnak havonta egész családnak.

Miért céljuk leépíteni a közösségi közlekedést?
Persze ez egy költői kérdés:)

Bízok benne, hogy eljut levelem a megfelelő emberhez, aki alkalmas konstruktív lépésre.

További szép napot!

Üdvözlettel:
Plentner Katalin

És íme leszerelő válaszuk:




dateThu, Mar 24, 2011
subjectVálaszlevél Gy.69-65164/2010.



Tisztelt Utasunk!

Köszönettel vettük a 2010. február 25-én küldött ismételt megkeresését, mellyel kapcsolatban a következőkről szeretnénk tájékoztatni:

Biztosítani szeretnénk arról, lehetőségeinkhez mérten igyekszünk egyre magasabb szintű szolgáltatást biztosítani, ezt sajnos nem minden esetben sikerül utasaink elvárásainak maradéktalanul megfelelve teljesítenünk.A Nagymaros-Visegrád állomáson bankkártyával történő fizetéssel kapcsolatos építő jellegű észrevételét az érintett szervezeti egységünk részére továbbítottuk vizsgálat, és további intézkedés céljából. A visszajelzés szerint Nagymaros-Visegrád megállóhelyre is tervezünk bankkártyás fizetési lehetőség biztosítását. Technikai okok miatt ez sajnos a közeljövőben vélhetően nem fog megvalósulni, illetve vannak még sokkal nagyobb forgalmú szolgálati helyek, amelyek prioritásban elsőbbséget élveznek. Amennyiben az anyagi és technikai források megfelelő mértékben rendelkezésre állnak majd, az Ön jogos észrevételét a rangsorolásnál figyelembe vesszük.

Megkeresését köszönve, kérjük válaszunk szíves elfogadását.

Itt szeretnénk figyelmébe ajánlani hírlevél szolgáltatásunkat, amelynek segítségével elektronikus levél formájában személyre szabott információkat kaphat legújabb akcióinkról, menetrendi módosításainkról. Hírlevél szolgáltatásunkat a következő hivatkozásra kattintva érheti el: http://hirlevel.mav-start.hu/.

Üdvözlettel:

ügyfélszolgálati szakelőadó



No mi lesz a konklúzió???????????
Nem adjuk fel..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése